Beauty

Miha bodytec gaat verder waar andere traininingsvormen ophouden. Vrijwel alle grote spiergroepen worden tegelijkertijd geactiveerd en getraind op individuele en doelgerichte wijze. Zelfs de lastig te bereiken spieren zoals de taille- en heupspieren. Het metabolisme en energieverbruik stijgen zowel tijdens als na de training. Ook is er sprake van toename van de spiermassa. Hiervoor wordt vet omgezet in energie. Dit positieve effect houdt aan tot enkele uren na de training. De beauty resultaten zijn zeer snel zichtbaar. Denk hierbij aan betere contouren, een betere spierdefinitie en een reductie van het vetpercentage. U wordt op natuurlijke wijze slank en stevig.

De krachtige spiercontracties van een miha bodytec training stimuleren collageen productie en doorbloeding in de huid. Hierdoor wordt het energieverbruik voor langere tijd gestimuleerd. De stofwisseling wordt verhoogd waardoor gewicht en vetpercentage afnemen. De onaantrekkelijke probleemgebieden op de heupen en de taille worden zo effectief verminderd. Spieren zijn beter gedefinieerd en steviger, cellulitis wordt effectief bestreden.

Verlies gewicht, kom weer in shape en word steviger, miha bodytec garandeert zichtbaar succes op alle gebieden. Het maakt niet uit of het een slankere taille, beter gedefinieerde spieren, minder vetpercentage of een combinatie is. Studies hebben aangetoond dat miha bodytec whole body training effectief is:

  • 87% van alle deelnemers geeft aan duidelijke verbeteringen van de lichaamscontouren te zien.
  • Er was een grote stijging te zien in de tevredenheid met het eigen lichaam.
  • 89% voelde zich steviger en strakker na de training.
  • Door de training daalde het vetpercentage tot 4% binnen 6 weken EMS training.
  • Vrouwen realiseerden een gemiddelde afname van de heup en taille omtrek van 1.5 cm.
  • Bij mannen verminderde de buikomtrek tot 2.3 cm.
  • Mannen realiseerden een toename in spiermassa van 1 tot 2 cm op hun benen, bovenarmen en borst.
  • Personen met overgewicht raakten een gemiddelde van 3.5 kg en 9% lichaamsvet kwijt.
  • Na slechts 13 weken trainen maar liefst 6.5 cm minder tailleomtrek en 2 cm minder bovenarmomtrek.
  • Senioren verloren 6.8% abdominaal vet en 6 cm buikomtrek met slechts 30 minuten training om de vijf dagen.